Sign in to follow this  
Followers 0
Damir

Mape za test balansa

2 posts in this topic

Balance Test Map Changes
Balance Test Map: “Deadwing LE (2.1.8 Balance v1.0)”

Zerg

    Swarm Host
        Cost modified from 200 Minerals and 100 Vespene to 100 Minerals and 200 Vespene
        Supply cost increased from 3 to 4
        Movement speed increased from 2.25 to 2.95
        Swarm Hosts now require the Burrow research in order to burrow
        Swarm Hosts no longer collide with Locusts
    Spawn Locusts – This ability has been reworked
        Auto-cast removed, Spawn Locusts must now be manually cast.
        Spawn Locusts cooldown increased from 25 seconds to 60 seconds
        Casting Spawn Locusts no longer requires a Swarm Host to be burrowed
    Locust
        Weapon speed increased from .8 to .6
        Locust duration increased from 15 seconds (+10 seconds with Enduring Locusts) to 30 seconds
    Infestation Pit
        Enduring Locusts – This upgrade has been removed
        New upgrade: Flying Locusts - Allows Locusts spawned by Swarm Hosts to fly. Flying Locusts can use Swoop to land and attack
            Requires Lair
            Cost is 200 Minerals, 200 Vespene, 160 seconds
            Allows Locusts spawned by Swarm Hosts to fly. Flying Locusts can use Swoop to land and attack
            Swoop: Orders the Locust to land at the targeted location, allowing it to attack

Terran

    Raven
        Point Defense Drone duration decreased from 180 seconds to 20 seconds
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam igrao sa ovim izmenama (zerg sam), ali evo jedno nepopularno misljenje. Ovakva izmena Swarm Hosta je prilicno losa. Iako na papiru izgleda solidno (flying locust), zapravo ne pomaze puno, jer se cena gasa podize za 200, tako da ne moze puno sh da se pravi. Jeste da im nije to ni cilj, ali je potrebno imati 4-5 da bi harassment imao smisla, a to je 20-ak supply-a koji nije u vojsci, i nisu mnogo upotrebljivi ovako jer mogu da izbace locust na svakih minut. U proseku igra neka traje 30 in game minuta, ako napravis sh oko 15-og minuta, moci ce 15 puta da izbace locust, koji sad iako mogu da lete, iz partija koje sam gledao, ispada da nema neke preterano velike koristi, jer ce protivnicki igrac uglavnom imati dovoljno anti air da moze lako da se izbori sa njima.

Sigurno sam propustio mnogo toga zasto mislim da nije vise dobra jedinica sa ovim izmenama. Svidja mi se ideja da se sh malo promeni, ali mi se ne svidja da se potpuno redizajnira, pogotovo sto ce to uticati mnogo na igru Zergova. Jedan od najpopularnijih nacina borbe protiv meching terrana je upravo sh, a ako se promeni sad, treba naci novi nacin borbe, a to ce najvise da ima uticaja na igrace koji zive od toga. Zamislite da sad Snute mora da prebaci potpuno svoj stil igre, a postao je jedan od najboljih upravo zbog toga sto koristi sh...

Mislim da, iako ljudi govore da je jedinica jako lose uradjena i da je "auto win", zapravo je prilicno tesko kontrolistai sh u ovom stanju u kom su sad. U balance testu jesu brzi i ne moraju da koriste burrow, ali minut je previse vremena koje mora da se ceka, a uz sve to, autocast je nemoguc.

 

Sto se tice PDD, svidja mi se izmena i mislim da je odavno trebala da se pojavi. Mada mislim da treba da se namesti da sa upgrade-om (durable materials) vreme PDD-a pre nego sto istekne treba da se poveca na nekih 60 sek. PDD ce onda biti koristen za borbe, a ne kao pomoc teranu da se ukopa i da ne mrda.

 

P.S. Da bi promene za sh mogle da uspeju, mislim da mape trebaju da budu drugacije, da glavna baza dodatno bude otvorena sa zadnje strane preko vazduha, i da postoji jedna litica na koju moze da se dodje da se postave sh i da locust ulete u bazu, ali ta litica mora da bude dovoljno daleko da druge jedinice (tenk npr) ne bi mogao to da zloupotrebi, jer nije dobra ideja da glavna baza bude jako pristupacna protivnickom igracu, tako da mislim da nije dobra ideja ovo sto sam napisao ovde...

 

Po meni je najbolje da izmene koje su jako velike, tipa redizajn, budu ostavljene za LotV. Cak nisam ni za neke ogromen izmene (poput pocetne ekonomije) u LotV, jer je ekspanzija, a ne nova igra, ali to je vec neka druga prica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0