Jump to content
AdriaCraft - Blizzard Community Fansite Forum

denikarabenc

Members
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

denikarabenc last won the day on March 27 2014

denikarabenc had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About denikarabenc

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

11,105 profile views
  1. Pozdrav od novog !

    Mislim da ima par nas koji igramo, ali je forum slabo aktivan. Ali vidimo se na ladder-u!
  2. Stracraft II Serbian 2015 Championship

    Bilo bi super da moze da se igra online
  3. LotV Beta patch notes

    Da postedim FasumAgu Novi patch donosi velike promene: General The first iteration of Automated Tournaments has been added. This feature can be accessed by clicking on ‘Tournaments’ on the home screen. Read our blog to learn more. Showing possible enemy placements on a map has been increased to 25 seconds. Protoss Removed Chrono Boost. Warp Gate research time reduced to 140 from 160. Nexus provides 11 supply up from 10. Zealot Charge now deals 30 damage on hit. Charge speed buff reduced to 2.75, down from 2.95. Warp Gate Warping in units at a Pylon increased to 16 seconds, up from 5. Warping in units at a Pylon that is near a Warp Gate or a Nexus will take 2 seconds. Disruptor Purification Nova removed. New ability: Disruptor shoots out a ball of energy that can be controlled and detonates after a few seconds, dealing 145 damage and 55 damage to shields. If the Disruptor is destroyed before the energy ball detonates, it will fail to explode. Build time reduced to 50 seconds from 60. Terran Calldown: MULE has been removed. Cyclone Lock On damage reduced to 300 over 20 sec. Can use Lock ON against air units; deals 120 damage over 20 sec. New Upgrade: Increases Lock On damage to 600 over 20 sec against ground units and 360 over 20 sec for air units. Medivac Removed faster unload upgrade. New upgrade increases Ignite Afterburners by 50%. Zerg Spawn Larva Spawns 2 larva, down from 4. Set to autocast by default. Bug Fixes Fixed an issue that caused clicking sounds when launching StarCraft II for Windows 10 users. Source: http://us.battle.net/sc2/en/blog/19850026/legacy_of-the-void-beta-patch-255-8-20-2015
  4. StarCraft II General Discussion

    Negde sam procitao da Blizzard ne daje prologue misije ljudima koji nisu preorderovali digitalno izadanje sa Blizzardovog sajta, ali rade na tome da daju svima. Ako si preorderovao preko Blizzardovog sajta, kad udjes u betu, treba da imas da mozes da startujes kampanju, ako ti treba to. Ostalo nista novo ne dobijes sa preorderom sos: http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/18300225171#1
  5. LotV Beta patch notes

    Ne bih da otvaram novu temu o necemu sto mozda nece ni da zazivi betu... Ali sta vi ljudi mislite o ovim promenama za macro? Cini mi se da od svega sto je uvedeno i sto se pricalo da ce mozda biti, ovo su najvece moguce promene, jer ce mnogo toga promeniti. Bukvalno ce izmeniti igru iz korena. Ja sam licno protiv opcije 1 i 2, vec za malo izmenjenu opciju 1. Npr, da se napravi da sve te macro mekahnike budu znacajne, ali ne i neophodne, tako da ljudi koji su na visem nivou koriste sve kao i do sad jer ce im dati prednost u odnosu na protivnika, ali za nize lige, ako je problem da se igraci fokusiraju, da nije opterecenje ako se ne koriste. Npr: Sad ako ne uradis larva inject u toku bitke, i izgubis bitku, to znaci da si izgubio partiju. Mozda da se to istonira tako da bude da larva inject daje dodatne 2 larve, ali da se larva brze spawnuje ako se ne koristi inject, tako da ako se koristi inject, dobija se mala prednost, ali ne znaci da je velik problem ako se ne koristi. Mule da ima efektivnost kao SCV, pa je onda veca opcija da li da se koristi za repair, da se sacuva scan, ili da se iskoristi za boost ekonomije. Za chrono nemam ideju koja je bolja od predlozene u opciji 1. Naravno, sve ovo bi trebalo izbalansirati, ali onako grubo, to je neko moje misljenje sta bi trebalo uraditi, ako ce vec da se dira macro mehanika. Video sam da na Blizzardovim forumima publika podeljena, pa me interesuje sta vi mislite o promenama?
  6. HSC

    InControl je meni kralj, treba ga imati na svakom turniru za atmosferu
  7. HSC

    Nisam gledao sve, odgledao sam par meceva, ali nista od ovog sto si nabrojao. Grubby, koliko ja vidim, igra samo Heroes of the storm, ne secam se kad sam ga video da igra SC, a i poslednji put kad sam ga gledao da igra (pre godinu i vise dana, kad je kao bio dobar), i nije nesto mnogo pokazivao. Ako i igra neke specijalne buildove, to je zato sto misli da moze da iznenadi protivnika jer zna da drugacije nema sanse. YoDa je zapravo dobar terran, i iako ove sezone nije bas nesto pokazao mnogo u proleague-i, prosle Prime nije bio poslednji manje vise zbog njega. Stephano, iako se ne bavi vise profesionalno, moze cesto da se vidi da streamuje, a verovatno igra i van stream-a, a s obzirom da kad otvoris Twitch, mozes stalno Grubbyja da vidis kako igra Heroes, onda nije ni cudo sto je tako prosao. Flash i Jaedong, iako su mi dragi, nikad nisu ni pokazivali impresivne partije u SC2. Mozda se desi jedan turnir da JD ili Flash pokazu nesto iznad proseka, ali nikad nista izuzetno. Mislim da se scena poboljsala mnogo, u smislu da svi ti igraci koji se pojavljuju po turnirima nisu losi. Vise nema onog: Nisi koreanac, nemas sta da trazis... Mnogo ljudi igra dobro (iako su koreanci i dalje u prednosti), ali vise nema lakih meceva, ni za Life-a, a kamoli JD ili Flash-a koji generalno slabije igraju od kako su presli na SC2
  8. Starcraft 2 za 10evra

    Daa ne otvaram novu temu, opet je aktuelno. Mogu da se uzmu oba za 2500 u GameS-u ili Computerlandu, pa ko zeli da se pridruzi, sad je odlicna prilika
  9. Legacy of the Void - BETA

    Hahaha, bedak
  10. StarCraft II General Discussion

    Dobro, nije da nije bilo ocekivano da ce Bunny da pobedi, ali nekako se uvek nadam za "nase" Dobar je Beasty, ako uspe jos malo da dotera detalje, moze u Premier opusteno da ide
  11. StarCraft II General Discussion

    Beastyqt izgubio od Bunny-ja 3:0 :'(
  12. StarCraft II General Discussion

    Samo da javim da je novi patch stupio na snagu. Odigrao sam jednu partiju i sve je bilo normalno, a drugu krenuo da igram, napravio par SH, kad ono, to nije ista jedinica od malo pre Idemo da testiramo Brood Lord-e protiv Protoss-a
  13. Legacy of the Void - BETA

  14. StarCraft II General Discussion

    Gleda li ko WCS? Juce su bile bas interesante partije!
  15. Mape za test balansa

    Nisam igrao sa ovim izmenama (zerg sam), ali evo jedno nepopularno misljenje. Ovakva izmena Swarm Hosta je prilicno losa. Iako na papiru izgleda solidno (flying locust), zapravo ne pomaze puno, jer se cena gasa podize za 200, tako da ne moze puno sh da se pravi. Jeste da im nije to ni cilj, ali je potrebno imati 4-5 da bi harassment imao smisla, a to je 20-ak supply-a koji nije u vojsci, i nisu mnogo upotrebljivi ovako jer mogu da izbace locust na svakih minut. U proseku igra neka traje 30 in game minuta, ako napravis sh oko 15-og minuta, moci ce 15 puta da izbace locust, koji sad iako mogu da lete, iz partija koje sam gledao, ispada da nema neke preterano velike koristi, jer ce protivnicki igrac uglavnom imati dovoljno anti air da moze lako da se izbori sa njima. Sigurno sam propustio mnogo toga zasto mislim da nije vise dobra jedinica sa ovim izmenama. Svidja mi se ideja da se sh malo promeni, ali mi se ne svidja da se potpuno redizajnira, pogotovo sto ce to uticati mnogo na igru Zergova. Jedan od najpopularnijih nacina borbe protiv meching terrana je upravo sh, a ako se promeni sad, treba naci novi nacin borbe, a to ce najvise da ima uticaja na igrace koji zive od toga. Zamislite da sad Snute mora da prebaci potpuno svoj stil igre, a postao je jedan od najboljih upravo zbog toga sto koristi sh... Mislim da, iako ljudi govore da je jedinica jako lose uradjena i da je "auto win", zapravo je prilicno tesko kontrolistai sh u ovom stanju u kom su sad. U balance testu jesu brzi i ne moraju da koriste burrow, ali minut je previse vremena koje mora da se ceka, a uz sve to, autocast je nemoguc. Sto se tice PDD, svidja mi se izmena i mislim da je odavno trebala da se pojavi. Mada mislim da treba da se namesti da sa upgrade-om (durable materials) vreme PDD-a pre nego sto istekne treba da se poveca na nekih 60 sek. PDD ce onda biti koristen za borbe, a ne kao pomoc teranu da se ukopa i da ne mrda. P.S. Da bi promene za sh mogle da uspeju, mislim da mape trebaju da budu drugacije, da glavna baza dodatno bude otvorena sa zadnje strane preko vazduha, i da postoji jedna litica na koju moze da se dodje da se postave sh i da locust ulete u bazu, ali ta litica mora da bude dovoljno daleko da druge jedinice (tenk npr) ne bi mogao to da zloupotrebi, jer nije dobra ideja da glavna baza bude jako pristupacna protivnickom igracu, tako da mislim da nije dobra ideja ovo sto sam napisao ovde... Po meni je najbolje da izmene koje su jako velike, tipa redizajn, budu ostavljene za LotV. Cak nisam ni za neke ogromen izmene (poput pocetne ekonomije) u LotV, jer je ekspanzija, a ne nova igra, ali to je vec neka druga prica...
×