Jump to content
AdriaCraft - Blizzard Community Fansite Forum

Czeee

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Czeee

  • Rank
    Newbie
  1. Pozdrav svima, nedavno sam poceo da igram retail wow posle godina besmrtnog moltena, veoma je lepo, sve radi kako treba i veoma sam zadovoljan...Pisem ovde jer nemam kome drugom da se obratim tako da u tom slucaju hvala za svaku pomoc unapred Problem je nastao ovako..Kada sam kupio retail drugar mi je predlozio da skinem taj cuveni autentikator kako bih zastitio svoj nalog...moderno je doba pa vecina nas nosi android telefone takoreci pametne telefone..skinem ja autentikator i sve radi kako treba...kad se ulogujem sa drugog komjutera on me pita za kod, ja ukucam kod i udjem na Azerot sav srecan..Dok danas moj android ili pametni telefon nije izbagovao aplikaciju autentikatora i izbrisao ga sa sistema..Ja sta cu uzmem da skinem novi i skinem.Doslo vreme da se igra malo wow, kucam mail, kucam sifru, trazi mi kod sa autentikatora..palim autentikator prekucavam kod i nista.error bla bla..ja ponovo on ponovo...odem ja na battle.net da procitam sta i kako, kad tamo isto...ne da mi da se ulogujem bez autentikatora..customer support, citaj citaj, salji skeniranu licnu kartu, pasos..sve moguce fore i fazone sam probao i nista...evo njihovog odgovora na moju licnu kartu i pasos "This is the latest response from Customer Support: Good morning! We have received your request to remove the Authenticator from this Battle.net Account. We are unable to accept your submission due to the following: - We were unable to read the primary form of identification supplied. Please address the following issue(s): The identification was in a language we are unable to interpret. Sta da radim?? pomoc, pomoc, pomoc.
×